Outlast 2 definitívne ohlásený!

Milovníci survival hororov a hier, kde vám smrť doslova dýcha na rameno, zbystrite pozornosť. Vývojári Outlastu oznámili, že intenzívne pracujú na sequeli, ktorý by nás mal zaviesť hlbšie do desivých tajomstiev Murkoff Corporation.
Podpor scifi.sk 2 % z dane v roku 2024
Každý, kto prešiel, alebo minimálne zapol túto hru si určite pamätá intenzívne pocity strachu, smrti z neutešenej situácie v bývalej psychiatrickej liečebni, občas aj zúrivosti, keď neočakávaná cesta pacienta, či bossa zhatila dobre naplánovaný útek. Outlast bol, je a bude predovšetkým o utekaní, kedy hrdinské ideály idú nabok a hlavný hrdina robí to, čo by sme na jeho mieste robili my. Snažili sa prežiť.
Outlast - Scéna - Outlast 2 is in development - PC Gamer
Outlast - Scéna - Outlast 2 is in development - PC Gamer / Zdroj Disclaimer
Datadisk priniesol pomerne jednoznačné rozuzlenie príbehu, ako investigatívneho žurnalistu Milesa Upshura, tak aj udávača Weylona Parka, kto však pozorne sledoval, všimol si, že niekoľko detailov naznačovalo, že je miesto na ďalší príbeh z tohto univerza.
Prvé reči o tom, že by sme sa mohli dočkať pokračovania zazneli niekedy v polke roka 2014, kedy to predstavitelia Red Barrels komentovali nasledovne: "Murkoff je hnusná, prehnitá korporácia a určite nemá len jedno zariadenie na svete."
Taktika zahmlievania nič okrem fanúšikovských diskusií nepriniesla, i keď na steame sa vytvorilo hneď niekoľko hypotetických línií, stále nebolo isté čo, respektíve či sa vôbec dočkáme ďalšieho titulu.
Definitíva prišla až pred mesiacom, kedy PC Gamer zverejnilo správu, že Outlast 2 predsa len k našej radosti bude.
Spoluzakladateľ Red Barrels Philipp Morin to okomentoval nasledovne: "Po vydaní verzie Outlastu pre Xbox one sme zistili, že sú v nás nápady na minimálne jednu hororovú hru, takže áno, pracujeme na Outlaste 2."
Na otázku, o čom by to malo byť, bližšie detaily odmietol prezradiť, jeho opis je veľmi stručný, ale rozhodne dáva námety na zamyslenie: "Podstatou hororových hier je zmysel pre objavovanie a zisťovanie o čo 'wtf' ide. Môžeme ale s určitosťou povedať, že v sequeli sa hráči do Mount Massive Asylum nevrátia. Napriek tomu, že bude z rovnakého univerza, postavy aj dej budú zasadené odlišne.Pripúšťam, že jedného dňa sa hráči do Mount Massuve Asylum môžu vrátiť, avšak nateraz máme nové nápady a námety, ktoré chceme preskúmať a rozhodne túžime ukuchtiť niečo špeciálne."
Záverom dodám, že hoci nie je špecifikovaný presný čas vydania, šepká sa o prelome rokov 2015/2016.

Marek Páperíčko Brenišin

Marek Páperíčko Brenišin
Recenzent filmov a hier, nadšenec do scifi, fantasy, cudzie mu ale nie je ani anime. Ak nepíše recenzie, zastihnete ho pri písaní poviedok, či už pre seba, alebo v rámci súťaží. Pravidelný účastník Poviedok na počkanie.

Súvisiace objekty SFDB

Diskusia

Buď prvý užívateľ a pridaj svoj príspevok do diskusie
 

Zostávajúci počet znakov:

(len pre registrovaných).

Registrovaný užívateľ
Login:
Heslo:
Zachovať prihlásenie po vypnutí prehliadača
Zaregistruj sa, a môžeš dostávať komentáre k témam a článkom, ktoré ťa zaujali.

Súvisiace objekty SFDB