Metal Gear Solid sa nekoná

Nie všetky projekty, ktoré sa začnú produkovať, sa dočkajú aj vlastnej premiéry. Tak sa zdá, že filmová adaptácia hry Metal Gear Solid sa zaradí taktiež medzi tie, ktoré skončia založené ad acta.
Podporte scifi.sk
Producent Michael de Luca povedal Colliderovi, že si nemyslí, "že sa pohneme dopredu, pretože mám pocit, že neexistuje dostatočne koordinovaná vôľa túto dobu na niektorých stranách, aby sme sa dočkali filmového spracovania."
Na otázku o detailoch odpovedal, že rozkol prišiel medzi spoločnosťami produkujúcimi videohry, ktoré si chránia svoje značky veľmi silno, a filmovým štúdiom, ktoré potrebuje určitý priestor, v ktorom sa môže pohybovať, ak chce na trhu s filmom preraziť a distribuovať ho. "Bolo nemožné tieto dve podmienky akokoľvek spojiť."

Alexander Schneider

Alexander Schneider
Knižný a filmový recenzent, bývalý porotca súťaže Martinus Cena Fantázie, propagátor a predseda Združenia fanúšikov Babylonu 5 na Slovensku. Scifi, fantasy, horor: Herbert, Holdstock a Lumley.

Súvisiace objekty SFDB

Diskusia

Roland Axenberg
MGS je moja srdcovka od kedy som hral jednotku na PS. Saga MGS je casto krat oznacovana za herny film, vdaka svojim prepracovenym pribehom a filmovou atmosferou, takze tazko by sa im nejaky film mohol rovnat. Kojima, otec celej serie, asi nechcel dat svoje dieta len tak hocikomu a chcel si udrzat kontrolu nad jeho kvalitou. Nakoniec je podla mna dobre, ze to takto dopadlo. Radsej si znova pozrem ripy vsetkych filmovych sekvencii z MGS 1-4, ako sa pozerat na dalsiu sfusovanu adapataciu od nejakeho Uwe Bolla.
13.01.2010

Zostávajúci počet znakov:

(len pre registrovaných).

Registrovaný užívateľ
Login:
Heslo:
Zachovať prihlásenie po vypnutí prehliadača
Zaregistruj sa, a môžeš dostávať komentáre k témam a článkom, ktoré ťa zaujali.

Súvisiace objekty SFDB