Grimbur ešte nepridal žiadne dielo do zoznamu, ktoré má navyše.

Zbierka - hľadá

Grimbur ešte nepridal žiadne dielo do zoznamu, ktoré hľadá.

Zbierka - najnovšie

Grimbur ešte nepridal žiadne dielo do svojej zbierky.

Zlatá horúčka
Terry je man of culture. Tvoj komentár presne ako americký policajt trafil do čierneho. Zhodou okolnosti som cital nedavno Navrat krala a sam Tolkien ma inspiroval odje... vsetku akciu. A k otazke ineho pana, ako dokazal trpajzel rozrubat celu mafiu. Gotrek zabil absolutne vsetko co sa mu postavili do cesty aj ked to bolo over 9000. A to mu z riti netrcala zapalena hrca. Nakoniec len dodam, tato poviedka bola mienena len pobavit, nie zmenit zivoty citatelov svojou hlbkou. Kazdy vas usmev pri jej citani je pierkom do mojich anjelskych kridel. :D
12.09.2021 20:07:37

Dar
Páči sa mi Zlodejov komentár a nie len preto, že sa ma zastal. K mojej poviedke - fakt nebola silná. Skúšal som si niečo nové a z kritiky aspoň viem čo nefungovalo. Poviedka je samostatná, len má otvorený koniec. Aj Zaklínač má poviedky s otvoreným koncom, hoc na vyššej kvalite ako bola tá moja. Jedna vec sa mi nepáči. Je tu malá komunita ľudí, poviedky chodia od tých istých súťažiacich. Tipujem, že sa väčšina medzi sebou pozná aj IRL, alebo sú dokonca zapojení do fungovania stránky. Preto ma vyhodnotenie až tak nezaujíma. Niekedy mi to tu skôr pripadá ako tľapkanie sa po ramenách medzi kamošmi, než seriózne hodnotenie.
11.07.2021 11:47:56

Dar
Táto poviedka je zo sveta, ktorý chystám pre knihu. Má to byť niečo na spôsob Diabla. Je o mladom paladinovi, ktorý si neverí a spolieha sa len na svoju schopnosť bojovať a vieru. Čiže čo mu drillovali najviac. Čo ale, ak ho tieto veci sklamú? Ako keď Lannister príde o ruku. Biskup mu naznačoval, že sa má naučiť využívať aj rozum. To ale pre chalana vyrastajúceho v cirkvi neni to pravé orechové. Bolo to aj o pokušení a sile charakteru. Tým, že bol hrdina taký mladý, nevedel si ešte sám poradiť v zložitých situáciách. Ono by to iste znieslo ešte pár prepisov. Ja to považujem za demoverziu, alebo predjedlo k niečomu sýtejšiemu. Čo sa s ním potom stalo? Hypoteticky povedzme, že stratí schopnosť cítiť vieru. Pravdepodobne podnikne cestu, aby sa očistil a viera ho prijala späť. A možno spozná kamaráta, ktorý vymenil dušu za schopnosť byť v boji s čepeľou neporaziteľný. Po ktorom pôjde každý démon, čo ho zacíti. Hej, chce to veľa práce. Ale táto poviedka je pre mňa odpich a test ako publikum osloví. Realisticky to nevidím na vydanie knihy. Ale ak bude záujem. Mohol by som tu pridávať kapitoly postupne.
06.07.2021 16:58:46

Planéta zimy
Ďakujem za pekné slová. V mojom prípade múza funguje tak, že keď mám publikum, písanie ide samo. Jasné mám stále problémy s formálnou stránkou, no doučujem sa pomaly. PNP ma vie nakopnúť k písaniu viac než čokoľvek iné. Možno je to tým, že nemám čas prokrastinovať a musím proste makať. Vaše milé komentáre sú to, prečo sa mi oplatí písať. Aj keď som sa na to chcel už vybodnúť. Pokiaľ máte aj kritiku, budem len rád. Poprosím však aj o konkretizovanie problémových vecí, nech viem čo mám napraviť.
24.05.2021 19:45:41

Nepríjemné uvoľnenie
Ďakujem ti pekne za povzbudivé slová. Úprimne povedané, nemám nikoho čo by mi to čítal a daj bože ešte aj opravoval. Tu dostanem jediný feedback. Ale tak postupne sa účím. Formálnu stránku proste ešte nezvládam. Pravda je taká, že sa mi to ani samostatne veľmi študovať nechce. Baví ma niečo napísať, prejsť si to raz, či dva razy a poslať. Pri tejto poviedke som odflákol koniec príbehu. Ale čo sa týka gramatiky, štylistiky .... nechcem povedať priamo, že mi to za námahu nestojí. To by som vyzeral ako blbec. Povedzme len, že momentálne je pre mňa dôležitejší obsah ako forma (čo som svojou prácou teraz asi veľmi nedokázal). Ale tak, vždy si rád prečítam nejakú kritiku. Podľa toho sa potom riadim.
14.05.2021 19:18:04

Minirecenzie

Grimbur ešte nepridal žiadnu minirecenziu.