niečo o upíroch nazov som ešte nevymyslela :-( casť 2:)))

takže tu je ničo čo by mohlo potešiť tých ktorý chceli pokračovanie toho čo som tu už zanechala:)))môžem povedať že je to vlastne zrod môjho hlavného hrdinu a POZOR!!! LEN OD 18r:))) uvítam kritiky aj tých ktorým sa to nepáčilo
Podporte scifi.sk
Seton nechcel svojej dcére v jej 19-náctich rokoch dovoliť uzavrieť manželstvo s Grófom Devraux, pretože poznal jeho temné tajomstvo a nechcel aby jeho dcéra trpela tak, ako trpel on v tej dobe.
Písal sa rok 1840 a upírstvo alebo temná nákaza, ako to volali ľudia z vyššej spoločnosti, bolo v tej dobe dosť rozšírené, a to najmä medzi šľachtou. Dcérina tvrdohlavosť spôsobila, že ju nemohol chrániť pred životom štvanca a dravca zároveň. Po krásnej svadbe o akej snívala už ako malé dieťa, nastala svadobná noc. Pár minút pred polnocou sa pár odpojil od bujaro oslavujúcich svadobčanov a odobral sa do svojich komnát, kde ich už nikto nemohol rušiť. Bola krásna v bielych svadobných šatách a priam až anjelsky nevinná. Nemala ani tušenia, že tvor ktorý pred ňou stojí, nie je ani len z ďaleka človekom.
Osvetľovalo ich len mäkké svetlo ohňa v krbe, vo vzduchu sa šírila kvetinová vôňa bielych mäkkých bavlnených obliečok na ebenovej posteli s nebesami. Oprela sa o jej čelo a hanblivo sa pozrela na svojho mažela, ktorý stál stále pri dverách. Jeho normálne hnedé oči nadobudli sýtočervený odtieň a ona si uvedomila, ako veľmi ju to vzrušilo. Začal sa jej zrýchľovať dych, minovoľne si prešla jazykom po perách, ktoré sa začali pri väčších nádychoch a výdychoch vysúšať. Bolo to ako výzva, výzva k tomu, aby tromi dlhými krokmi prešiel na druhú stranu izby a prisal sa na jej horúce pery. Bozkával ju priam živočíšne a jeho ruky boli všade kde si len spomenula. Bez väčšej námahy si poradil s korzetom, krinolínou aj spodničkou a po chvíli si až uvedomila, že stojí pre ním úplne nahá. Mala nutkanie si ruky prekrížiť na bielych plných smotanových prsiach, na ktorých sa skveli tmavočervené dvorce s vystupujúcimi bradavkami, no nedovolil jej to. Bozkami prešiel z pier na krk, pričom jej do dlane vzal prsník a palcom dráždil bradavku. Jej dych začal byť hlasitejší a rýchleší, krv v jej tele vrela, čo spôsobilo, že žila na jej labuťom krku sa mierne zdurila. Ihneď si to všimol a zmysly v jeho tele sa začali prebúdzať, spod pier sa vynorili ostré ako keby vlčie tesáky a jeho telo a myseľ ho nabádali len k jednému. Len silou vôle, ktorá musela byť obrovská, to neurobil. Teraz ešte nie všetko má svoj správny čas...
Bozkami prešiel na jej ňadrá a priam starostlivo sa hral s každou bradavkou zvlášť, dávajúc pozor na ostré zuby, ktoré sa viac a viac dožadovali jej sladkej krvi. Prosila ho, aby neprestával a jej telo chcelo viac. Vzal ju do náručia, nohy mu ovinula okolo bokov, prsty mala zaborené v tmavých vlasoch a na svojom lone cítila, aký je tvrdý a vzrušený. Položil ju do bielych perín a sám zo seba začal zhadzovať šatstvo a za malú chvíľu stál pred ňou úplne nahý. Pri pohľade na jeho vztýčený penis sa jej vo vzrušenom pohľade zablysol strach, no netušila, že by sa mala báť oveľa viac a oveľa skôr, v danej chvíli už bolo priveľmi neskoro. Mimovoľne pritískala stehná silno k sebe, no jej telo stále ovládalo silné vzrušenie vyvolané jeho dotykmi a bozkami. Chcel aby to bolo pre ňu pekné rovnako ako aj prvé milovanie, tak aj prvé uhryznutie, však svojím spôsobom ju mal naozaj rád. Ľahol si vedľa nej a znova ju začal bozkávať a láskať, kým sa neuvoľnila a nedovila, aby jeho ruka zašla až dole do tajných zakutí, v ktorých sa ukrývala rozkoš, ktorú jej ešte nik neukázal. Zhrdla sa jej začali vynárať hlasité vzdychy až výkriky. Nechápala čo sa to sňou deje, no páčilo sa jej to. Chcela aby neprestával, chcela viac, a tak jej vyhovel. Roztiahol jej snehovo biele stehná čo najviac od seba a jediným prudkým pohybom do nej vnikol. Skrýkla od bolesti, telo sa jej prehlo ako luk a nechty silno zaborila do jeho ramien, až kým sa pod nimi neobjavili malé kvapôčky krvi. Už ho nemohlo nič zastaviť, milovaj ju prudko a živočíšne a bolesť v jej lone sa začala znova meniť na rozkoš. Nohami ho objímala okolo bokov a vzchádzala naproti každému jeho prudkému výpadu. Zrazu prestal nadvihol ju a otočil aby ležala na bruchu, kľakol si za ňu a boky jej pritiahol k sebe tak, že bola pekne na štyroch a začal si ju brať od zadu. Rukami sa opierala o čelo postele a úplne sa mu odovzdala. Jej vnútro ho obopínalo čoraz tesnejšie a on vedel, že už to dlho nepotrvá a mal pravdu. Odrazu sa prehla dozadu oprela sa o jeho hruď a telom je začali prechádzať silné kŕče vyvrcholenia, a vtedy nastal ten správny čas. Jeho biele zuby sa jej zaryli hlboko do pulzujúcej žilke na krku pri čom tiež dosiahol svoj vrchol... Týmto sladkým spôsobom sa skončil jej život ako normálneho človeka a nastal zrod hneď dvoch nových bytostí...

Lole211

Lole211

Diskusia

jurinko
Mno. Keby nebolo tej prvej casti, tak by som povedal, ze super zaciatok pribehu. Oproti jednotke o 100% lepsie. Skoro, ako keby to pisal iny autor. Ak si to pisala ty, tak klobuk dole, pretoze je to naozaj vyrazny posun. Takze zabudnime na prvy diel, prehlasme tento diel za zaciatok, vymyslime nazov a rozumny pribeh s dobrou pointou.... a mame dobre dielo. Dal som 6
11.01.2009
jurinko
A ozaj. Dobre napisat sex tak, aby to nebolo hnusne a odpudive porno (ako v Intimite vlkov od Heribana - BLE!), ale lahko citatelne a jemne vzrusive, je dost tazke. Myslim, ze sa ti to podarilo. *THUMBS UP*
11.01.2009
Stano Lacko
No musim povedat, ze torchu som pridal aj ja, ked som opravil nejake hruby a gramatiske chyby, ale hlavne milion ciarok, ktore urobili poviedku citatelnu. Ale musim priznat ze to bola fuska ;-)
11.01.2009
Lole211
Takže aby bolo všetko jasné písala som to ja kto iný by to mal napísať??, ja sa cudzím perím nechválim aaa po vašich ohlasoch by som sa mala dať asi na písanie erotického fantazy:))) no stále nemám vymyslený príbeh lebo ten môj niekto nazval plagiátorstvom tak som ho zavrhla ale ak ma niekto dobrý nápad kludne mi to môžte napísať aj ma mail vdaka
11.01.2009
draculin
No fakt dobre a s jednickou sa to neda porovnavat :) a diky Stanovy za opravy teda..aj dumam cim to bolo,ze sa prave tuto poviedku podujal ucesat :) ...akurat co sa tyka mojich vyhrad..stale to nie je poviedka,kedze nema ani dej (ku cti autorke ze si je toho sama vedoma). Ako jedna sce to nie je zle, ako eroticka scenka to je dooost dobre.Tak len dufam ze pride aj nieco trosu obsiahlejsie,kde ta erotika bude na okorenenie.Jaaaj,a druha vyhrada - aj ked dost sukromna je ta,ze mi image upirov ako sexstrojov uz dost lezie na nervy.Rovnako aj ich vecne zobrazovanie v prostredi slachtickej dekadencie..ale to uz asi nezmenim.
11.01.2009
draculin
Este ma napadlo.....eroticka fantasy je uplne regulerny subzaner :) len na scifi.sk nie prilis prezetovany.. Ale na sprijemnenie dlhych zimnych vecerov to znie ako dobry napad :)
11.01.2009
Lole211
Drahý DRACULIN(dúfam ze som nezhovadila tvoj nick ak ano prepáč nechcela som k) tvojej výhrade číslo jeden nemá to dej lebo to asi nebude poviedka ale niečo dlhé a píšem ked mám čas preto sa odlišuje dlžka jednotlivých príspevkov A k výhrade číslo dva neviem čo dodať aj mne sa tu isté veci nepáčia no rešpektujem ich a vdaka za opravu tomu S neviem čo zabudla som nick ale vdaka
11.01.2009
draculin
Tak nick je ok a na to ze ludia zvyknu moje origos meno zblbnut kadejakym sposobom som zvyknuty,cize by sa tiez nic nedialo :) no a k tomu deju..neviem ci je najlepsie aby ti ho niekto navrhoval.To alebo vyjde niekde z teba,najdes v sebe pribeh ktory budes chciet prerozpravat,alebo nie..a ak ano,pojde pisanie same od seba.Takze dufam ze ta muza fakt kopne niekedy,alebo ze to spolu zacne davat zmysel a este lepsi obraz.S erotikou to je ako trebars s nasilim - dobre funguje na vylepsenie, okorenenie a ozvlastnenie pribehu.Pripadne ako nejaky kontrast..trebars ked sa v jednej casti nadsene miluju..a o trosku neskor su to chladni intrigani bez kusky citu.To ak sa mame drzat toho erotomanskeho slachtickeho klise :)
11.01.2009
jurinko
Suhlasim s draculinom. Mozem sa opytat jednu sukromnu vec? Lola, kolko mas rokov? Ja 22, ak by si to potrebovala reciprocne ;-)
11.01.2009
Stano Lacko
Ako som napisal v diskusii o gramatike, proste raz za rok chytim jednu poviedku a odkorigujem ju, zhodou okolnosti, (hmm prijemnych) to bola tato a to som este nevedel o com to bude, pretoze som to opravoval od zaciatku bez prvotneho precitania.
12.01.2009
jurinko
Inak Stano, ak ta tvoja korekcia tak vyrazne zvysila kvalitu diela, tak potom moj hodnotiaci prispevok (\"ak si to pisala ty\"), nevyzera az tak blbo napokon :-)
12.01.2009
žjuvka
Ohohoho.... vlastná skúsenosť? Teda aspoň približne? A potom že nuda. V podstate nič prevratné, ale náladu zlepší. Toto tu potrebujeme. Dúfam v nejaké ďalšie striktne vypointované pokračovania.
12.01.2009
Alexander Schneider
Len kratko... este som to necital, takze nemozem hodnotit dielo, ale osobne som proti hocijakym korekturam zo strany moderatorov. Je na autorovi, aby sa naucil ako stylistiku, tak gramatiku. Rozmyslam, ze urobime nejaky system na predpublikovanie, popr. kde clovek moze uploadnut cokolvek a nechat si to ohodnotit, popr. okorigovat, ale to je este daleko, takze zatial ostaneme pri tom, ze je to na autorovi...
12.01.2009
Lole211
jurinko sa ma pýtal na vek tak odpovedám mam 23 o mesiac 24r:)
12.01.2009
draculin
No jasneze pri takychto nametoch citatela hned napadne ci ide o vlastnu skusenost (aj ked,anciasa,kto uz bol nazivo zahryznuty upirov vo chvili jeho orgazmu???) alebo ide len o spismenkovane sny :) myslim ze C) je spravne,kedze podla takehoto predpokladu by som mal byt minimalne sadisticky vrah :) ...aj ked...
12.01.2009
Lole211
všetkým ktorých to zaujíma ide len o fantáziu aj ked je fakt že by som niektoré svoje fantázie rada zrealizovala:) no bohužial konkrétne na túto treba dvoch:)))))
12.01.2009
draculin
Pfff,dovolim si podotknut ze (minimalne tu) by sa mozno nasiel nejaky dobrovolnik co by si nasadil prerastene hryzaky a pomohol s realizovanim tychto snov :) v kazdom pade je to ovela jednoduchsie ako znicit nejaku planetu hviezdou smrti :)
12.01.2009
Lole211
Draculin- Ponúkaš sa?:))
12.01.2009
draculin
Jaaa?Keby ma nieco take napadlo,urcite by som to tu nevyhlasoval na verejnosti :) i ked musim (pri vsetkej skromnosti) priznat ze hryziem dobre :)...oneee..ja som len za hanblivejsich clenov spolku sialencov hovoril :o))))) ..a navyse..neviem ci sposob zvadzanie tym ze sa ponukne zahryznutie do krcnej tepny naozaj funguje aj mimo literaturu.Aj ked to mozno predsa len vyskusam :) ...v suvislosti s upirskym sexom ma este napadla tema,co som rozoberal na nejakom Slavcone - a to,ze ked su upiri de facto mrtvy,tak ich telesna teplota by mala byt prinajlepsom izbova.Takze pokial izba nie je vykurena ako sauna,dotyk upira (nehovoriac o niektorych jeho partiach vsunutych niekam) musia pripominat intimne zblizenie sa s chladenou treskou.Podla mojich doteerajsich skusenosti by taketo nieco fungovalo ako vcelku ucinna antikoncepcia :)
12.01.2009
Lole211
no ja len že požiadavky ako prvý splnaš preto som sa spýtala a ten tvoj nick znači len o tom ze si vlastne súčasťou tej fantázie.. ale máš pravdu pokial by ťa neohriali v mikrovlnke asi by to nebolo velmi príjemné:)
12.01.2009
žjuvka
Vidím to len ja alebo sa nám tu rysuje sľubné partnerstvo, ktoré pri troche šťastia bude trvať tak cca, zopár sto rokov.... goog luck. Však nás tu dookola nezotročíte a nespravíte si z nás prenosnú transfúznu stanicu? Lebo ono je to minimálne dosť nehygienické. Ale žarty bokom, fandím veľkým partnerstvám, či už sú smrteľné, neživé či nemŕtve.
12.01.2009
cyberstorm
hmmmm, nie zle :) Skoda len ze bez pribehu, suhlasim s tym, ze ako scena z nejakeho celku by to mohlo byt fajn, zial, u mna je pribeh prvorady. Aj ked tam cosi nacrtnute uz bolo. Prvy diel som necital, ale ak dokazes takto pisat stale (treba si najat Stana na gramaticku korekturu na plny uvazok), tak potom kasli na to ze ti tu niekto nieco vravi o plagiatorstve a napis co chces... Vies kolko uspesnych autorov zaraba na vykradani Tolkiena? Ak navyse k tomu pridas nieco originalne, svojske, tak to moze byt dost dobre... A uplne idealne by bolo, keby to bolo sci fi, ale to uz by som asi moc chcel, co?
12.01.2009
draculin
Zjuvka - ak si vycicany tak ze nasledne exnes,hygiena ta asi velmi trapit nebude :). Lole - hmm..a okrem zdraveho chrupu su vlastne ake poziadavky? :o)
12.01.2009
žjuvka
Draculin, mám pochybnosti, ale, ehm, nerieš život po živote, teda určite nie cudzí a chop sa príležitosti. Niekto tu žiada ponuku.
12.01.2009
Lole211
DRACULIN- No duševná charizma inteligencia a hlavne zmysel pre humor a vek nad 250 rokou :)) čo sa stalo nebodaj javíš záujem??? A takto verejne???c c cc:)))))
12.01.2009
draculin
Taketo nieco by sa vzpieralo mojej klastornej vychove :) nehovoriac o tom veku...na 250 si budem musiet este tak storocie pockat :) na druhej strane treba uznat,ze kedzsi mali ludia na upirov ovela horsi nazor,zlate 21.storocie!!! Tie vecne stresy ako nas furt niekto nahanal so zastruhanym kolikom a strkal samy cesnak,ako nejaky nafetovany grecky sefkuchar! A navyse na kazdom kroku nejaky kostol,pfffff.Teraz je vazne klud a ked clovek ukaze tesaky,pripadne pride s bielym xichtom,ciernymi linkami tak si maximalne myslia ze je gotikac :)..a kedysi nikto nepovazoval proces prehryznutia tepny za mimoriadne sexy.No ved vravim,stalo za to vydrzat do dnes :)
12.01.2009
Lole211
prečo ty nepíšeš o upríroch bolo by to super a hlavne by sa dalo na tom nasmiať :))) také dielka mam rada:)
12.01.2009
jurinko
Fuu, tu sa nam rodi insi parik.. :-D
Inak, k teplote upira: v diele Risa Strachu (neviem uz, kto to napisal), co je take historicke fantasy, boli upiri tak pomerne neklasicky ponati akoze iba zmutovanci, ktorym nevadi denne svetlo, nestarnu, necitia bolest (ak nechcu), tazko ich zabit... ale inak boli uplne ako ludia, aj teplotu mali normalnu, akurat ked bola v noci zima a neuvedomili si chlad, tak sa zdali studeni. A celkom sa mi pacilo to takto netradicne ponat. Odporucam precitat :-)
13.01.2009
draculin
Tu Risu Strachu som cital a veru to nebolo zle..A toho sa tykala aj moja poznamka ohladom teploty - ono ak maju byt upiri studenokrvni,tak v zime by to vazne bolo o dost horsie ako v lete :) A co sa tyka poviedky - myslite ze clovek moze byt fanusikom fantastiky,mat rad Kulhanka a nic nenapisat??Je to v plane,ale najprv treba dokoncit oneeee...tie brutalitky :P
13.01.2009
Lole211
stými zmutovanými upírkami som to mala v pláne aj ja no niekto sa vyjadril že je to totálna vtákovina:(
13.01.2009
žjuvka
Lole211, nepôsobíš na mňa ako niekto, komu ktokoľvek čokoľvek dokáže vyhovoriť nejakou poznámkou a ty to sama vieš. Ale hovorím to aj ja. Pravidlá si robíme sami, a aj ich sami porušujeme. Takže, do toho, nech je to už čokoľvek.
13.01.2009
draculin
Tou mutaciou sa myslelo - (ALE POZOR SPOILER knihy) - ze povodcom upirov je mutacia sposobena meteoritom.Prirodzene ze tam toho je viacej,ale v zasade to je vysvetlene na vedeckom a biologickom zaklade.A kedze dej sa odohrava na zaciatku novoveku ked len vznikaju vobec prve mikroskopy,pojem virus je este menej realny ako pojem mágia.. Berme to tak ze vacsina SFFH su dost velke vtakoviny - ale ak su dobre napisane a uveritelne,tak to ani nevadi.A navyse aj mainstream su vtakoviny :)
13.01.2009
Lole211
žjuvka-no máš pravdu ale v tomto som nova tak si dám poradiť
13.01.2009
žjuvka
Meteorit? Kde sú tie staré dobré rádioaktívne pavúky? Ok, chápem, kryptonit rulez. Lole211, daj na naše rady a skončíš ako.... my. Nedaj na ne a možno siahneš za zubatý horizont osudu a krutosti vlasného prerodu v niečo veľké. A rovnako zubaté a .... Dobre, nejeden jedinec sa tu už dušoval spoľahnúť sa na naše skvelé a čisto nesebecké rady a kde skončil? V rozkolnej individualite vlastného ja otvorene predstierajúceho lojalitu voči všetkým a všetkému čo mu pomohlo dostať sa tam, kde je. Ale ono tu funguje. Nikto tu nikoho tak celkom (100%) nepočúva, ale keď si už prečítaš všetky tie dobre mienené rady, niečo sa na teba nalepí.
13.01.2009
draculin
Meteorit s mimozemskym virusom predsa :) to je akceptovatelna alternativa :) ...nuz a fakt,ako pise zjuvka - pisat aj ked napad niekto zvozi pod ciernu zem.Kym nie je vysledok,neda sa to ohodnotit.
13.01.2009
Lole211
Draculin,žjuvka vďaka za podporu:))) no pracujem na pokračovaní a možno ho tu čoskoro budete aj mat len mám jeden väčší problém neviem dávať tie hlúpe čiarky na ktorých vám tak záleží a tvrdíte že príbeh je bez nich zle alebo ťažko čitateľný ked mám pravdu povedať neviem prečo vám na tom tak záleží lebo ked osobne čítam ja nedávam pozor na hrúbky alebo čiarky ale sledujem dej príbehu som jeden s tých ludí čo ked čitajú v mysli sa mu odhohráva film a čiarky si nevšímam. nahováram kamosku nech mi to poopravuje tak uvidíme
13.01.2009
draculin
Ciarky su des,to uznavam.Tiez s nimi bojuje a alebo davam primalo abo privela.Gramatika detto..ked pisem tak pisem,opravujem potom.A zjuvka by asi mohl potrvdit ze to je stale dost biedne
:)
13.01.2009
žjuvka
Pozrite, s čiarkami to bol vždy des a myslím, že ten, kto ich vymyslel musel mať isté sado-interpunkčné sklony, aj keď o nich možno nevedel, lebo boli prekryté inými mentálnymi poruchami. Na druhej strane ja ich (tie čiarky) dávam takmer všade, čo ste myslím všetci, teda zúčastnení, aj keď možno len tí všímavejší, nič v zlom, stihli postrehnúť. Ehm,....
13.01.2009
draculin
s,a,d,i,s,t,a, !!! :)
13.01.2009
jurinko
draculin: ty si cital Risu Strachu, respekt, som cakal, ze to nikto nebude poznat :-). Inak ja osobne, aby sa mi pribeh mohol odohravat v hlave ako film, potrebujem, aby tam bola dobra gramatika. Lebo inac je to, ako keby v prostred filmu niekto prisiel a zareval mi do ucha ze \"AAAAA!!! TY K....KOOOOOOT!!!!\" :-D Tak nejak podobne sa vzdy strhnem, ked vidim hrubicu ;-)
13.01.2009
kAnYs
Jezis, ja sa asi poserem od smiechu :DDD. Nikdy som necakal ze sa tato stranka zmeni na zoznamovaci portal pre ludi s deficitom hemoglobinu :)). A co sa tyka textu... pfuuu... bravo. Proste bravo. Stavnate, vzrusujuce, so spravnou stipkou romantickeho nadychu, jednoducho cista... nefalsovana vasen. Lole211, co sa tyka splnenia tvojho sna, skus o tom zalozit diskusiu :) Suhlasim s Draculinom, ze by sa urcite niekto (minimalne ja :) na to podujal. Aj ked si niesom isty ci by zakoncenie daneho aktu bolo v sulade s tvojimi predstavami. Predsa len, ludska krv je sice sladka ale... mno... nechcem sediet za vrazdu v pripade ze by mi to zachutilo.
13.01.2009
Lole211
Roman \"kAnYs\" Schnellbach - no neviem draculin sa vyjadril že do toho aby spĺňal vek mu chyba ešte jedno storočie:))) a ja neviem či tak dlho vydržím.. trpezlivosť nieje ,moja silná stránka.... aj ked hmhm mohla by som plaviť z nárokov ...:))) ale kto mi ho ohreje????alebo to teda radšej necháme na leto?:)
13.01.2009
žjuvka
Lole211, vidím, že tvoja vášeň pre starších mužov nepozná hraníc. Ale čo sa dá robiť, skúsenosť je skúsenosť. A pokiaľ ide o tú teplotu, globálne otepľovanie pracuje pre teba.
13.01.2009
draculin
Dovolim si upozornit (vas,sveta neznalych mlaďochov),ze krv nie je sladka,ale skor trpkasta.A navyse desne lepkava a husta,takze mrcha jedna cvachtava - netecie.Zmiesana s portskym sa uz da.Alebo najst niekoho kto ma poruchu zrazanlivosti krvy :) ..co sa tyka toho veku a skusenosti - neda sa nesuhlasit.Ale zase viete si predstavit to peklo imrvere nejake zmeny???Pred sto rokmi ak by zena presla v dnesnom beznom obleceni po meste,cele centrum by padlo do vrtule.Ale treba uznat ze taka pravidelna hygiena ci depilacia su obrovske vydobitky 20.storocia.Stredovek by ste nikto zazit asi nechceli :) ..toš ale zase musim z negativ priznat ze mat takyto vek,neznamena byt hned genius..ono investovat do tej firmy co prevadzkovala Titanic nakoniec nebol velmi dobry napad.Aj I.G.Farben vyzerali ako dobry tip,hlavne ked tie deratizacne prostriedky isly tak na dracku..Ä kto by povedal ze Pan Am pojde do kytiek, rovnako ako dost bolelo zakupit akcie americkych ropnych firiem v Irane roku 1979.Proste peklo a des :( ...ale zase pozitivum je,ze dnes su ludia natolko tolerantni,ze nas uz beru v pohodke - a prejst sa nocnym Soho alebo Amsterdamom tak upir je uplny standard.Vacsinou to tam vyzera kao ozivene Goyove obrazy,eeeee...Nuz a ludom sa to nejak dokonca aj paci.Zaujimave.Staci ked zistia ze clovek je vampir/-ka alebo aspon prorok Satanov (LaVey by vedel vypravat) a uz mu padaju k noham.Ak by zistili ze je anjel,neobetuju pannu ale prinajlepsom nejake kvetiny ci hrst ryze!!!!! Inac este k tej teplote - vyrazne pomaha dalsi uzasny a rozsireny vynalez - velka vana alebo sprcha (podla moznosti s viacerymi tryskami).Na nezaplatenie :) Ono este z dob teplokrvneho zivocicha mozem potvrdit ze dotyk ineho tela o teplote leklej ryby za vela nestoji... :o)
13.01.2009
draculin
Kanys - neboj,sest litrov nevychlastas,to by ta zabilo na fleku :) takze postaci mat po ruke nieco cim zastavis krvacanie..lebo inac si cucnes deci, dva litre vytecu..dievca je mrtve a ty mas cerveny bazen vsade naokolo.Ale zahryzavaj vo vani :) Pripadne mozes skusit ukecat o zahryznutie s hlavou nad lavorom - ale to nema vela romantiky :) Uplne jaistejsie je sa prepasovat na ARO a cucat infuzku.Tiez nie velmi romanticke...ale na druhej strane aspon budes vediet co nasavas.Pripadne, snad ta to nesklame,..ale aj v duchu tej poviedky,pokial je dobre odmakana ta \"nosna\" cast..nedostatok prehryzavania tepien (co aj tak bola jedna veta) je prepaceny :) bon apetit :)
13.01.2009
cyberstorm
draculin, predpokladam, ze dost zalezi aj na krvnej skupine...a rocniku samozrejme. V pripade tej krvnej banky to asi nie je velky problem. Prides, nacapujes si podla chute (AB negativ, rocnik 85) a cucas...len ta romantika tomu chyba... Teda ak nenatrafis na sestricku. Potom bude aj romantika.
13.01.2009
Lole211
Draculin- ty máš očividne bohaté skúsenosti:))))
13.01.2009
draculin
Skusenosti..nieco sa nalepi ze tie roky :) A k tym krvnym skupinam - na nich az tak velmi nezalezi.Ale mat kompletnu lekarsku dokumentaciu o obeti dost pomoze..viete aky je to hnus vycucnut hemofilika?Alebo niekoho so zltackou???
13.01.2009
cyberstorm
to su upiri dost biedne na tom, ked sa nakazia aj zltackou...btw, vyzerate potom jak zubati cinania?
13.01.2009
draculin
Zltackou nenakazis - len to je hnusne :) a inac - verili by ste ze clovek moze byt taky kolosalny debil ze si zlikviduje 30-stranovu poviedku vratane zalohy??????? Mam z toho depku....
14.01.2009
cyberstorm
hm, teraz neviem, ci sa mam smiat alebo skor plakat spolu s tebou... Draculin, pre dobro nas vsetkych, na kolenach ta prosim, prehladaj vsetko mozne, sprav nemozne len aby si ju nasiel...
14.01.2009
jurinko
Draculin, ak je to ta, ktoru si nam posielal na maily, tak ja ju mam. Mozem ti ju poslat pripadne. Ak je to ina, tak zdielam s tebou depku (no, nezdielam, lebo som spravil skusku, ale chapes, viem, ako sa citis :-))
14.01.2009
draculin
Jurinko,diky - ale to je druha :( A najst sa ju uz nepodari - instaloval som nieco do PC,chyba pri instalacii a vysledok bol ze mi uninstall zlikvidoval cely adresar.Vratane zalohy.A zalohu mimo PC mam poslednu z 19.12.No proste blb.A to bola taaaaaak krasne temna.Ale ved snad na druhy pokus ju napisem lepsie...
14.01.2009
cyberstorm
Draculin, hanbi sa...prave si znicil svoju jedinu moznost dostat sa do siene slavy svetovej sffh...
14.01.2009
kAnYs
Zohriat, hmm.... Posuchat si chvilu ruky a obijmut dany nastroj tesne pred penetraciou? Drakulin, jeden z dovodov preco si vzdy, ale vzdy zalohujem na externy disk.
14.01.2009
draculin
Hm,keby som mal co rozbit,tak uz to robim.A Kanys..eee...no dik.V podstate zalohujem na externe usb + na google docs nech to mam po ruke ak som mimo.Ale na google naposledy pred mesiacom,kedze som to flakal ..a flashku som si zlikvidoval v tej panike a pokuse o zachranu.A kurnik,sak to napisem este raz..ta sanca zapisat sa do siene slavy este nie je uplne prec :) a aj tak sa mi tam niektore dialogy nepacili :)
14.01.2009
kAnYs
That\''s the spirit! Skoda ze mne chyba.
14.01.2009
draculin
Tak si skus predstavit ze by si mal uspech - Hollywod od teba kupi prava na sfilmovanie za miliony, na autogramiadach budu po tebe spanile devy hadzat spodne pradlo a budes sa podpisovat do dekoltov :) to by uz mala byt dostatocna motivacia,nie? :)
14.01.2009
kAnYs
To si predstavujem neustale, ale nejak ma to stale nelaka :D
14.01.2009
Lole211
Draculin- nezúfaj asi nevieš o tom že s počítačom môžeš cestovať časom:))))Len bohužiaľ presný návod neovládam no môj bráško áno tento víkend by mal prísť domou..Viem len že nejak cez panel úloch sa da nastaviť podla dátumu na čas ked si tam mal to čo hľadáš potom to stačí len uložiť na usb a vráťit sa do nášho času?))) neviem ako to lepšie vysvetliť viem len že môj brat to robí často :) a nieej e to žiadne fantazy:)))))) ja len tak ak by si mal záujem
14.01.2009
draculin
Lole,diky za tentokrat trosku scifoidne izeee...pomoc :) a vobec,diky ludia..ale zase ked nieco robim,robim to poriadne..cize aj ta poviedka je v keli.Asi by som mal vramci vyvetrania hlavy niekoho zahryznut a urobit si dobre :)
14.01.2009
Lole211
haaa no pekné už máš aj niekoho v zálohe?
14.01.2009
draculin
Myslis ze ci mam niekde nieco ako farmu kde su odlozene a vykrmovane buduce obete a kam sa da si zaskocit ked pride hlad? Tak to nie :) ...asi vies ze pre upirov je proces lovu rovnako dolezity ako samotne ulovenie :)
14.01.2009
Lole211
hmm to viem a čo myslíš že práve robím:)))
14.01.2009
kAnYs
Upir lovi upira. Nekategorizuje sa to nahodou ako kanibalizmus?
14.01.2009
Lole211
noo myslim že ani nie máme predsa vlastné pravidlá:)))
14.01.2009
žjuvka
Ah oh. Kam to spejeme? Moje pocity sú zmiešané. Lole211, mať tak tvoju hlavu za byt, trpím všetkými publikovanými fóbiami na svete. Aj tými ostatnými.
14.01.2009
cyberstorm
Marek, vazne: Free undelete: stiahnut, nainstalovat, preskenovat disk na ktorom si to mal a obnovit subor...ak si ho teda vymazal... A Sajbimu za tuto radu posunut par peknych panien na vycuc ako obetu :)
14.01.2009
draculin
Sajby - diky,skusam..a ak to vyjde,nejaku neposkvrnenu ti najdem :) a ak mas nejake dalsie specialne poziadavky (napr. rozmerove,objemove,pocet koncatin abo tykadiel),len daj vediet dopredu nech sa nenamakam zbytocne :) ..Zjuvka - a kanibalizmus to nie je ani nahodou.To skor len bratska vypomoc :) Lole..a ako ti to ide? Netreba pomoct? :)
14.01.2009
zuna
hned prva poviedka co som si tu precitala po dlhsom case, a ufff ... . zistujem ze som moc pruderna na taketo texty. som sa tusim az cervenala hehe.
15.01.2009
Lole211
no vieš že malá výpomoc by sa aj zišla???? premýšľam či ti tu nezanechať mail alebo tel číslo:))))
15.01.2009
draculin
No,zanechat cislo prave TU..zaujimavy napad :) ale zase ved my sme slusaci..a pokial nahodou nie sme,tak to o nas nikto nevie :) ..nuz a cervenanie sa - myslim ze to je vzdy lepsia odozva na poviedku ako mat chut obuchat autorovy monitor o hlavu.A vzhladom na eroticky \"podton\" poviedky to je asi uplne košer reakcia :)
15.01.2009
jurinko
zuna: keby som ta poznal osobne, tak by sa mi to cervenanie zdalo velmi milou reakciou pravdepodobne ;-)
15.01.2009
žjuvka
ergo červenanie, na to pozor, aby niekto nedopatrením neskončil na Sajbiho (stále) otvorenom zoznane panien. Pretože kto vie, aké ústupky z požiadaviek by mohol urobiť pre rumenec v tvári pohľadnej dámy.
15.01.2009
cyberstorm
velke, zjuvka, velmi velke...ustupky
16.01.2009
žjuvka
Errrr, jakbysomto, to asi viacerí.
16.01.2009
Ak sa chcete zapojiť do diskusie, musíte najprv poviedku ohodnotiť.