Diskusia 7/7: 2054

Filmová história scifi

Diskusia

kAnYs
A co sa tyka mojho nazoru, hold som jeden z ludi ktory je schopny niektorym konspiracnym teoriam verit. Ludia su ovplyvnitelny a daju sa oklamat/manipulovat uz len z toho dovodu ze kazdy clovek ma urcitu obmedzenu mnozinu vedomosti na ktore sa moze spolahnut, a pretoze informacie o udalostiach, ktorych sa sam nestal svedkom a \"faktoch\", ktore si sam neoveril, vzdy su a budu podavane zasa iba druhymi ludmi. A co sa da v malom meritku, sa vacsinou s dobrym planovanim (a saozrejme s nevyhnutnymi preslapmi) da aj vo velkom. Ohladne toho, ze sa VOBEC nemas o com bavit s clovekom, ktory ma na tvoje okolie opacny nazor od tvojho, tak ok. Bavit sa o tom nemusime. Takto si ale obzory nerozsiris.
05.05.2009
kAnYs
Draculin: Osobne si myslim, ze ked zoberes ktorukolvek skupinu ludi, posadis ich do uzavretej miestnosti a budes im dostatocne dlho masirovat mozgy urcitymi informaciami/vecami/produktami , nazvi to ako chces, na dane veci si zvyknu a casom ich zacnu sami vyhladavat. Cim nizsia vekova skupina v miestnosti je, tym dany vyplach bude jednoduchsi. Vsetci sme vysledkom urcitej sumy vplyvov svojho okolia (v kombinacii s genetikou ale vzhladom na to ze ludsky genom nieje zmapovany, vynechajme ju pls.), a najsilnejsie z tychto vplyvov su z nasho detstva. Nase moralne hodnoty, koncepty a fakta ktore povazujeme za realne, a v konecnom dosledku aj nase preferencie, sa od tychto vplyvov odvijaju. Cize, ano, televizia vysiela to co ludia chcu, ale zaroven ludia su nauceny chciet to co televizia vysiela. Zacarovany kruh. Otazka zostava, ako sa tento kruh zacal. Na to je odpovedi viac.
05.05.2009
kAnYs
Ohladne tej kvality, hej, suhlasim. Je to cisto subjektivna otazka a rovnako subjektivne bolo moje hodnotenie :)
05.05.2009
kAnYs
Odpoved: Martin Rada (15.04.2009) ---- \"Navyše každý máme svoje vlastné problémy a môžeš im pridávať akúkoľvek prioritu, pre ľudí budú práve tie ich problémy vždy prvé.\" ---- Samozrejme, zalezi na tom ale co vsetko ludia povazuju za svoje problemy. Kazdy kona pre seba, to je jasne. Aj doktor, ktory venuje svoj zivot tomu aby liecil chore deti v afrike to robi preto lebo to jemu nieco da. Nejaky pocit. Lebo JEMU na tom zalezi. Nesuhlasim ale s tym ze vsetkym ide iba o prezitie. To by sa nevyhadzovali ludia dobrovolne v mene svojho boha do vzduchu. Nie. Podla mna nam vsetkym ide iba o to SVOJE a to je rozdiel. Ci uz je to svoje prezitie alebo uspokojenie nejakej vnutornej potreby to je jedno.
05.05.2009
kAnYs
No a premyslat nad tym co vsetko je plytke, v tom mas asi pravdu. Plytky sme kazdy do jedneho uz z toho dovodu co som napisal predtym. S tym ze je zbytocne premyslat nad problemami, s tym ale nesuhlasim. Keby to hrstka ludi (v porovnani s poctom ludi co kedy zilo) nerobila, pravdepodobne by sme ani nezliezli zo stromov (alebo nevyliezli z jaskyn, teraz neviem ktora teoria je popularnejsia :), nehovoriac o tom ze by pokrok, ci uz vedecky alebo socialny, to je jedno.
05.05.2009
kAnYs
Ospravedlnujem sa za to ze som prave napisal 6 (7) posebe iducich prispevkov ale moj cas sledovat tuto diskusiu je znacne obmedzeny, a je tu tolko inspirativnych prispevkov ku ktorym sa mi neda nereagovat...
05.05.2009
kAnYs
Hmm. Cislo 8. Zabite ma. Draculinov komentar \"silny moralny naboj-neser spravodliveho rakusaka ak ma rotacny gulomet\" ma dostal do kolien. Branica mi sposobovala silne kardiovaskularne problemy. Ano, suhlasim, absolutne. Tisic ludi, tisic pohladov a tisic chuti, a ja samozrejme ze nemam pravo znehodnocovat niekoho ineho pohlad, nazor alebo nebodaj vkus. Asi to tak vyznelo ze sa o to snazim (a obcas zrejme mam aj taku naladu ze to robim, mozno som ju mal aj vtedy ked som dane prispevky pisal) ale vacsinu casu sa snazim nerobit to. Vzdy ale budem mat urcitu preferenciu v danej veci a tu som sa prave snazil vyjadrit, viz predchadzajuce prispevky. Ono totiz v konecnom dosledku je diskusia jediny sposob ako svoju mnozinu pohladov a nazorov rozsirovat, takze sa uz tesim na to ako mi budete moje tvrdenia vyvracat :)
05.05.2009
Peter Olana
šikovné , čitalo sa to dobre, ale sf to nebolo ! Píš a nepozeraj D. Lyncha, na to si ešte mladá : ) ... iba ak by to bol \" The Straight Story\"
06.05.2009
Gabriela
no tak aspon ste sa mohli porozpravat ... :)
06.05.2009
zuna
jj,Alvin S. bol cisty ulet, asi nie som jediny skalny fanusik, ktory pri tom filme krutil hlavou \"what\''s up\"
06.05.2009

Zostávajúci počet znakov:

(len pre registrovaných).

Registrovaný užívateľ
Login:
Heslo:
Zachovať prihlásenie po vypnutí prehliadača
Zaregistruj sa, a môžeš dostávať komentáre k témam a článkom, ktoré ťa zaujali.