Diskusia 1/1: Rád bieleho krídla

Filmová história scifi

Diskusia

Amaterius
Sem tam si mal nesprávny slovosled a to je všetko k formálnej časti, lebo na tú ja aj tak nie som odborník :D Čo sa obsahovej stránky týka: Je to pekná rozprávka o priateľstve, podľa všetkého z toho istého sveta, ako "Hodnota života". A podobne ako v predchádzajúcej poviedke aj tu si vyrozprával príbeh, ktorý je síce dostatočne ukončený, ale je tu pocit, že je to len začiatok rozsiahlejšieho príbehu a to ešte silnejší než pri "Hodnote života". Niektoré dialógy pôsobili zle, pretože si skrze ne chcel vysvetliť pozadie príbehu, históriu sveta, či postáv (čo je zaujímavé), ale v danom dialógu sa to nehodilo rozoberať, napr. hneď na začiatku sa veľmajsterka hnevá osloveniu "eminencia" a vysvetľuje Sue prečo. Však ale ona je v ráde už dlho, tak by o tom asi už mala sama niečo vedieť. Potom, keď si Sue všimla jazvy na tvári Ester. Však to si nevšimla skôr, ale až taký čas po začiatku výcviku? Čiže pár takýchto chybičiek tam je. Ako celok je to dobrý príbeh, zaujal ma ale menej než ten predchádzajúci.
„Myslel a som, že na okrídlených koňoch môžu lietať len panny čistého srdca.“
„A práve preto sú strašne nepraktické,“ vložila sa do výkladu veľmajsterka po tom, ako si odpila zo svojej zdobenej čutory.
Tento dialóg bol suverénne najlepší :D
04.05.2021
Goran
Tak toto bolo prekrásne! Ľudské, napínavé, smutné, hodnotné. A šťastný koniec, ktorý nebol prvoplánovým happyendom mi vykúzlil úsmev na tvári. Veď bolo na čase!, keďže ma to predtým skoro rozplakalo. Keby si ešte trošku viac učesal štylistiku (ktorá bola na úrovni, ale predsa k dokonalosti ešte čosi chýbalo), tak odo mňa dostaneš "desiatku"! No mimoriadne som si čitateľsky "pošušňal". Krásny príbeh. Nádherné klasické fantasy v dobrom slova zmysle. A oveľa lepšie zvládnuté, ako Tvoja minulá poviedka, ktorá ma bavila a bola fajn, ale mala veľa nelogickostí, nedopovedaností a "dier". Toto je takmer bezchybné. No som dojatý a potešený zároveň! Super!